Intensivpaket 20

För dig som är nästan klart med körutbildningen och behöver stöd med teori.

– 20 körlektioner á 50 minuter

– 2 utbildningskontroller á 100 minuter

– 10 teori enskilda lektioner á 50 minuter

– Risk 1

– Bokpaket

– Onlinetester obegränsat

Paketpris 20,950: –

Ord. Pris   23,730: –

Du sparar 2780:-

Information och villkor:

– En intensivkurs kräver mycket tid och engagemang, därför behöver vi att du som tar en intensivutbildning har tid för körlektioner och teori.

– Intensiv 20 paket säljes inte till nybörjare. Intensiv 20 är till dem som nästan har färdiga körkunskaper och behöver finslipa körningen samt bli klar med teoridelen.

– Först bokar vi en testlektion för att bedöma din nivå (betalas separat)

– Att ta en Intensivkurs garanterar inte att du tar körkort i slutet av utbildningen.

– Upplägget för intensiv 20 går ut på att vi först bokar en utbildningskontroll. Sedan bokar vi teorilektioner samt dubbla körlektioner dagligen under två veckor och avslutar med en till utbildningskontroll.

– Vid överenskommelse kan körprov bokas så länge Trafikverket har tider som passar efter avslutad utbildning samt att eleven har uppnått nivån för att utföra körprovet.

– Riskutbildning 2 (halkbana) köpes separat.

– Intensiv paketet ska vara betalt i förväg innan bokning kan ske.

– Intensivutbildningen 20 bokas vanligtvis under två veckor. Vid behov kan utbildningen förlängas eller förkortas.

– Vi reserverar oss rätten att utföra vissa ändringar i bokningen  vid eventuella oförutsedda händelser (Vid sjukdom till ex.)

– Intensivpaketet är giltig ett år från och med inköptsdatum om körlektionerna inte har blivit bokade.

– Det ingår ej Risk 2 (halkbana), uppkörningsavgift, lån av bil eller Trafikverkets avgifter.

Särskilda avbokningsregler för intensivelever

– Avbokning eller ombokning av lektioner är möjligt en vecka innan startdatum.
Därefter blir körlektionerna ej ombokningsbara eller avbokningsbara. Detta innebär att lektionerna som uteblir anses som förbrukade.
Vid sjukdom. Råkar du blir sjuk innan kursstart eller under tiden du kör måste du visa upp ett giltigt läkarintyg för att häva köpet eller boka om utbildningen. Läkarintyg måste lämnas in till oss senast en vecka efter sjukanmälan. Vi utreder alla läkarintyg som lämnas in.

– Om du avbokar din intensivutbuildning helt en vecka innan kursstart och vill ha pengarna tillbaka tar vi en administrationsavgift på 10% av inköpssumman.

– Övriga avbokningsregler vi har på Fruängens bilskola gäller EJ  intensivelever.

Varför har vi särskilda regler?

Eftersom intensivutbildningen bokas under en kort period (2-3 veckor) blir det omöjligt för oss som trafikskola att boka lektioner på nytt vid eventuell avbokning av en intensivare. Detta innebär förlust för oss då vi får en drastisk försämring av vårt bokningsschema.

Det är därför vi behöver ditt godkännande, att du läser igenom reglerna och signerar innan du köper och bokar intensivpaketet.

Jag tror jag är redo för boka Intensiv 20, hur gör jag?

Som det vi har tidigare påstått så behöver du boka en testlektion. Detta för att göra en bedömning om du är lämplig för att boka en intensivkurs med 20 lektioner. Kontakta oss via mail eller telefon (08 88 28 00) så bokar vi en testlektion. Därefter bokar vi in ett möte för planering av intensivkurs med en av våra körkortsrådgivare.