I drygt 60 år har Fruängens Bilskola hjälpt många personer att ta sitt efterlängtade körkort

Föräldrar som tog sitt körkort hos oss återkommer med sina barn och barnbarn, vilket både glädjer oss och gör oss mycket stolta. På vår trafikskola erbjuder vi så väl intensivutbildning för B-körkort som mopedutbildning, allt för olika behov och förutsättningar. Vi följer vår utbildningsplan som är godkänd av Transportstyrelsen och genomför den i en takt som passar dig.

Våra trafiklärare har lång erfarenhet och bred kompetens. Med 10 olika lärare finns det garanterat någon som passar dig. Våra trafiklärare talar bland annat engelska, persiska, arabiska och tamil.

Så välkommen in på vår trafikskola i Stockholm. Vi hoppas att vi får se dig snart!