Från 20,950:-

By 2 May, 2023 Erbjudande No Comments

Behöver du ta körkort på kort tid, och dessutom för ett superbra pris? Då har du hittat rätt!

Vi erbjuder flera olika intensivkurser, till det bästa priset i hela Stockholm. (Jämför gärna!)

Intensivkurserna är avsedda för dig som behöver ta körkort på kort tid och är mentalt förberedd att köra och plugga teori i ett intensivt tempo.

Kurserna pågår minst i tre veckor, och som mest sex veckor.

På Fruängens bilskola är intensivkurserna utformade på ett sätt så att du kan nå den nivån som krävs för att körkort. Observera att vi inte kan garantera att du kan ta körkortet på det första försöket efter avslutad utbildning.

Under kursens gång kommer läraren att ge direktiv och råd angående din körning och löpande tala om ifall din utveckling är på god väg, eller om det kommer behövas fler körlektioner.

Gemensamt för alla intensivkurser är individuella teorilektioner, där läraren kan fokusera endast på dig under lektionerna. Alla lektioner är 50 minuter (teori och körning).

Utöver de etablerade kurserna kan vi skräddarsy paket som passar just dig, för att du ska få den bästa och mest prisvärda utbildningen för dina egenskaper, förutsättningar och behov.

Visst låter det bra? Maila fruangens.bilskola@telia.com eller ring oss på 08-882800 och boka tid för ett möte, så planerar vi din intensivutbuildning tillsammans.

Intensiv 20
För dig som nästan är klar med utbildningen, behöver stöd och hjälp med teori och gärna redan har gjort Halkbanan. Intensiv 20 lägger mer fokus på teoridelen. För att gå denna kurs behöver vi först boka in en testlektion, så att läraren ska kunna göra en bedömning av dina körkunskaper. Pris 20,950:-

Intensiv 30
För dig som redan har körvana men behöver finslipa lite. För att gå denna kurs behöver vi först boka in en testlektion, så att läraren ska kunna göra en bedömning av dina körkunskaper. Pris 23,000:-