Välkommen till Fruängens mopedskola!

Nu är det dags att sätta dig i mopeden!

Spännande dagar väntar under den här säsongen 2023, vi har förberett kläder och självklart är mopederna nyputsade, laddade och redo för dig som ska börja övningsköra.

På Fruängens bilskola ser vi till att du blir vass med både teorin och körningen.

Vi förstår att man vill ha sitt mopedkörkort så snabbt som möjligt, men vi är måna om din säkerhet och det är därför vi uppmanar till våra elever att plugga mycket teori  och på det sättet blir körningen bättre och du snabbt kan bli godkänd hos oss.

Blev du inte klar under säsongen 2022?

Nu är det dags för dig att höra av dig till oss och boka körlektioner!  Ring till vår växel  08-882800 val 3

Kom ihåg att din kurs är giltig ett år från och med datumet du gick på teorikursen.

Lite tips! När ni ringer ha din skolschema redo för att underlätta bokningen!

Kolla på vår vänliga frågor för mer info 👉🏼https://fruangensbilskola.se/vanliga-fragor/mopedkurs/

Boka kursen här👉🏼 Moped klass 1 och👉🏼 Moped Klass 2

#jagtogmopedkörkortetpåfruängensbilskola #körkort #takörkortmedfruängensbilskola